💰 Seafood Buffet Dining Offers

Most Liked Casino Bonuses in the last 7 days 🤑

Filter:
Sort:
TT6335644
Bonus:
Free Spins
Players:
All
WR:
50 xB
Max cash out:
$ 1000

Due to current worldwide concerns, as an added health and safety precaution, Saturday Buffets have been temporarily discontinued. Saturday Dining Room.


Enjoy!
Valid for casinos
Visits
Likes
Dislikes
Comments
grand portage casino seafood buffet

TT6335644
Bonus:
Free Spins
Players:
All
WR:
50 xB
Max cash out:
$ 1000

Grand Portage Lodge & Casino Tweets (Powered By Twitter) SEAFOOD BUFFET Saturday, March 7, pm - pm in Island View Dining Room.


Enjoy!
Valid for casinos
Visits
Likes
Dislikes
Comments
grand portage casino seafood buffet

TT6335644
Bonus:
Free Spins
Players:
All
WR:
50 xB
Max cash out:
$ 1000

Grand Portage Lodge and Casino, Grand Portage: See 62 unbiased reviews of Grand Portage Lodge and Casino, rated 4 of 5 on Tripadvisor.


Enjoy!
Valid for casinos
Visits
Likes
Dislikes
Comments
grand portage casino seafood buffet

TT6335644
Bonus:
Free Spins
Players:
All
WR:
50 xB
Max cash out:
$ 1000

Grand Portage Lodge & Casino Tweets (Powered By Twitter) SEAFOOD BUFFET Saturday, March 7, pm - pm in Island View Dining Room.


Enjoy!
Valid for casinos
Visits
Likes
Dislikes
Comments
grand portage casino seafood buffet

TT6335644
Bonus:
Free Spins
Players:
All
WR:
50 xB
Max cash out:
$ 1000

SEAFOOD BUFFET Saturday, September 28 | pm – pm $ + tax for Portage See more of Grand Portage Lodge & Casino on Facebook.


Enjoy!
Valid for casinos
Visits
Likes
Dislikes
Comments
grand portage casino seafood buffet

🖐

Software - MORE
TT6335644
Bonus:
Free Spins
Players:
All
WR:
50 xB
Max cash out:
$ 1000

Due to current worldwide concerns, as an added health and safety precaution, Saturday Buffets have been temporarily discontinued. Saturday Dining Room.


Enjoy!
Valid for casinos
Visits
Likes
Dislikes
Comments
grand portage casino seafood buffet

🖐

Software - MORE
TT6335644
Bonus:
Free Spins
Players:
All
WR:
50 xB
Max cash out:
$ 1000

ALL YOU CAN EAT SEAFOOD BUFFET Saturday, January 11th, pm - pm in Island View Dining Room. $ for Portage Players Club members.


Enjoy!
Valid for casinos
Visits
Likes
Dislikes
Comments
grand portage casino seafood buffet

🖐

Software - MORE
TT6335644
Bonus:
Free Spins
Players:
All
WR:
50 xB
Max cash out:
$ 1000

SEAFOOD BUFFET Saturday, September 28 | pm – pm $ + tax for Portage See more of Grand Portage Lodge & Casino on Facebook.


Enjoy!
Valid for casinos
Visits
Likes
Dislikes
Comments
grand portage casino seafood buffet

🖐

Software - MORE
TT6335644
Bonus:
Free Spins
Players:
All
WR:
50 xB
Max cash out:
$ 1000

I stay away from casinos for about five years now. I do not feel the urge to gamble anymore. I decide not to go, not even, for a seafood buffet which I enjoy there. For young Sometimes, I went to Duluth, or Grand Marais, MN fer a weeleend.


Enjoy!
Valid for casinos
Visits
Likes
Dislikes
Comments
grand portage casino seafood buffet

🖐

Software - MORE
TT6335644
Bonus:
Free Spins
Players:
All
WR:
50 xB
Max cash out:
$ 1000

ALL YOU CAN EAT SEAFOOD BUFFET Saturday, February 1st, pm - pm in Island See more of Grand Portage Lodge & Casino on Facebook.


Enjoy!
Valid for casinos
Visits
Likes
Dislikes
Comments
grand portage casino seafood buffet

So we are making every effort to diminish smoke as much as possible in that area, to provide a pleasant atmosphere for our guests. Extremely poor service everywhere, except the hotel lobby desk. We had a lake view which was very nice. The restaurant is non-smoking, but again, you must walk through a smoking area to get there. I ordered walleye basket which was one piece of fish. It is always slow in this restaurant, even when there are hardly any diners. It had started to rain so we didn't bother but when we returned to our cabin, there was a fresh pile of wood at the fire pit. We search up to sites for the lowest prices. Table next to me also ordered it and received 2 pieces of fish. Casinos seem to attract smokers, and rarely do you find one, or even ones with separate rooms, for those that prefer clean air. We hope you enjoyed the rest of your visit and will come try us again. Guests 1 room , 2 adults , 0 children Guests 1 2. We are pleased to hear that you enjoyed the comforts of your room, as well as the food quality, staff service, friendliness and affordability of our restaurant. We had dinner at main lodge but in future will bring our own food - there is fully stocked kitchen with oven, stove, microwave, fridge, grill outside, pots, pans, etc. So, in this case they get a generous grade of B, for the comfort of the room, downgraded for having to be subjected to fowl air. The staff was responsive, not overly friendly at check-in, but other staff were very nice. All towels and bedding provided. We spent the night at this lodge, which is part of a casino. Hi Ron H, Thank you for your review. Small tv with built in dvd player. We had full occupancy that day and the team was trying their best. Like saving money? I had to track her down and ask a second time after waiting awhile while my fish got cold. Thank you. She also got lemon, I had to ask for some although according to menu it should be provided and waitress forgot about it. Unfortunately it got wet in the rain, so no fire for us. We appreciate the compliments and will share the good news with our staff. Even non-smoking sections of the casino don't work. No it wasn't worth the wait. Walls might be a little thin as we knew everytime the next room was using the bathroom!!! Sorry you missed the prime rib buffet But glad that you enjoyed the food at our Casino Deli and found it reasonably priced. We are pleased that you were able to unplug and enjoy your stay in a cozy Hollow Rock Resort cabin. We did eat twice at the snack bar in the casino and that was actually reasonably priced and pretty decent food. There is a thermostat with "cool" settings, but it was not working. Information packet states there is firewood located in shed for bonfires. Not a lot else around for motels as we were going out to Isle Royale for a day Isle Royal is a must see, by the way! Saturday Night Buffet.{/INSERTKEYS}{/PARAGRAPH} We strive to provide excellent guest service and apologize for your wait. We look forward to your next visit at Hollow Rock Resort! Show Prices. The registration desk is adjacent to the casino, which causes you to walk through a lobby that smells like cigarette smoke. Hi Jim M, Thank you for your review. Slots were OK - no big wins but did OK. We probably would have made other arrangements had we known the layout. Hi Dawna, Thank you for your review. Can't wait to visit Hollow Rock Resort again :. Thank you and come see us again soon. Hi brendad We're sorry to hear that we did not surpass your expectations throughout our property. The rooms were clean, comfortable. It was delicious. Beware of the shower, though, which has no grab bars, a slippery tub floor, and a forceful, non-adjusting shower head. We went for dinner more below and then inquired at front desk about wood. The rooms are non-smoking, which is expected, however to get to your room you have to walk through smoking lounge areas - nasty! We hope you will come visit us again. Too bad the lodge was not separated from the casino to provide for those folks who don't smoke or can't tolerate second hand smoke. We appreciate your business, and look forward to your next visit! We went with another couple and none of us had a single complaint. Thank you Sheila M for your wonderful review. Impossible to get professionalism or kindness from wait staff or bar tender. Log in to get trip updates and message other travellers. Grand Portage Lodge and Casino. We are pleased to hear that your group enjoyed every dish on our prime rib buffet. Hi travelphoodie Thank you for your review. We strive to provide great service, food and a friendly smile. I'm afraid we would not stay there again. It was absolutely lovely, secluded and cozy. However, shed was empty. Would be nice if some dvd's provided or if they made more clear that bringing dvd's was an option they are clear that there is no tv service, which was not missed at all, so nice to unplug for awhile The cabin was very hot when we arrived. Needless to say we did not frequent the gaming part, not that we have anything against a little fun, but it's not fun to end up with your clothes and body smelling like you just smoked a pack. I did not eat at the buffet - we went there on Sat night for Prime Rib buffet but after looking at the offerings decided it wasn't worth it - to us. Thermostat also controls the electric fireplace. We also made our dining room smoke-free, and offer a large number of smoke-free rooms, in addition to the pool and fitness center. So if you smoke or are okay with it, you'll enjoy staying here, I'm sure. Lowest prices for your stay. And, unfortunately all the staff must be constantly subjected to the second hand fumes. New rooms, lake view is worth the extra 10 bucks. We're sorry to hear about your other service concerns, which we will share with management to address with staff. We strive for guest service excellence, and will continue to work on improvements. We called Grand Portage main desk and they stated that caretaker was not answering so unsure if we could get wood. It is far superior to what you will find in most casinos. We were told that there would be a bit of a wait for service when we arrived for brunch, but we waited 1 hr and 15 minutes from the time we placed the order to the time we received our meal. I'll give them points for a comfortable, clean, spacious room with two separate sink areas, quality towels, and a very comfortable bed. We're glad you enjoyed your lake view room, and hope you'll come give us another try. Service a bit faster at breakfast, but still really slow. The food quality is very good, prices moderate, but reasonable for the quantity, and the wait staff friendly and efficient. At this time in May, we were a bit understaffed, but have addressed that since. Stayed at the Bear cabin at Hollow Rock Resort. There are enough places to stay to avoid the smoke. Restaurant: some food okay, other food terrible. Were told that caretaker was on vacation so there would be no wood, but we could purchase some at trading post. No wifi, but you can access that at main lodge. {PARAGRAPH}{INSERTKEYS}This was by far the best buffet dinner I have ever experienced. They need more staff to accommodate. The salad and dessert bars were exceptional and the selections at the hot food bar were nothing short of amazing. After windows opened for awhile, cabin cooled nicely. We're planning on adding a new speaker near the slot tournament area, so that the announcements don't need to be so loud in the back of the casino.